Vanliga frågor
På grund av en oväntad och oväntad ökning av exponeringen i sociala medier upplever vi en ökning av beställningar som kan påverka vår standardleverans-/leveranstid. Vi arbetar dag och natt för att förbereda och skicka alla beställningar så snart som möjligt. Vi förstår frustrationen över att behöva vänta på din beställning längre än väntat, men en sak som vi inte vill offra är kvaliteten på vår service. Vi uppskattar ditt tålamod medan vi arbetar för att lösa detta. Tack! Vår sinnesfrid ligger i det faktum att vi framgångsrikt har levererat tusentals beställningar, allt utan en enda förlorad vara!
Vanliga frågor:
När jag har gjort min beställning, kan den ändras/uppdateras?
När du har gjort din beställning kommer du inte att kunna göra några ändringar. I händelse av fel (felaktiga/ofullständiga leveransadresser, e-postadresser, namn, telefonnummer), vänligen maila oss på service@cheerfulpainting.com så snart som möjligt. Tänk på att om du inte kontaktar oss angående dessa frågor innan din beställning skickas kommer vi inte att kunna uppdatera den i vårt system. Cheefrul Painting® ansvarar inte för returnerade varor på grund av felaktiga/ofullständiga leveransadresser.
Hur kommer min beställning att skickas?
Cheefrul Painting® erbjuder flera fraktmetoder som erbjuds i kassan. Varje metod har ett uppskattat intervall av dagar/veckor som det skulle ta för din beställning att nå sin destination. Tänk på att detta intervall av dagar/veckor inte inkluderar de dagar det tar för oss att skicka din beställning När din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med spårningsnummer och transportörsinformation för ditt paket.
För mer information, se våra frakt-/hanteringspolicyer här.
Hur kan vi kontakta dig?
Du kan maila oss på service@cheerfulpainting.com .
Min beställning är ofullständig/saknar artiklar; Vad kan jag göra?
På grund av lagerhantering och/eller produkttillgänglighet kan vi, om du har beställt två eller fler varor, skicka dina produkter separat från olika lager och ibland till och med olika länder. Om du bara har fått en del av din beställning, oroa dig inte; Det är troligt att du snart kommer att få ett andra eller kanske till och med ett tredje paket som innehåller resten av din beställning. Om du inte får resten av ditt paket inom två veckor efter att du mottagit det första paketet, vänligen kontakta oss så kommer vi att vidta ytterligare åtgärder för att lösa problemet.
Skickar ni internationellt?
Absolut! Vi erbjuder frakt över hela världen.
Kommer jag att debiteras några tull- eller tullavgifter?
Nej, priset du ser är det pris du betalar - du kommer inte att debiteras några extra avgifter.
Hur lång tid tar det för min beställning att komma fram?
Normalt får du varorna 5-14 arbetsdagar efter leverans; Okontrollerbara faktorer som transportförseningar och hög efterfrågan kan dock orsaka en försening på 2-3 arbetsdagar.
Varför tar min beställning längre tid än väntat?
Mängden beställningar vi upplever under helgdagar och reor kan påverka vår frakt-/leveranstid. Vi förstår frustrationen över att behöva vänta på ditt köp längre än väntat, men vi försäkrar dig om att vi gör ALLT vi kan för att förbereda, skicka och leverera allas beställningar snabbt och effektivt.
Viktigt: (Se till att din leveransadressinformation är korrekt för att säkerställa en snabbare och säkrare leverans.)Cheefrul Painting® ansvarar inte för returnerade varor på grund av felaktiga/ofullständiga leveransadresser.
Hur lång tid tar det att färdigställa ett kit?
Färdigställandetiden varierar beroende på designens storlek och komplexitet och en individs takt. Vissa kan slutföras på några timmar, medan andra kan ta flera sessioner. Kom ihåg att det inte är en tävling! Njut av processen.
Är färgerna och materialen säkra?
Ja, säkerhet har högsta prioritet för oss. Färgerna som används i våra kit är vattenbaserade, giftfria och miljövänliga. På samma sätt är materialen i våra diamantmålningssatser ofarliga. Använd alltid satserna enligt anvisningarna och förvara dem utom räckhåll för små barn.
Vad kan jag göra om min produkt är defekt?
Tillverkningsfel på någon av våra produkter täcks av en ersättnings-/återbetalnings- eller butikskreditpolicy. Köpare kan begära en produktersättning inom 14 dagar efter mottagandet av den defekta varan. Med tanke på att begäran godkänns kommer Cheefrul Painting® att täcka alla kostnader för att skicka ut en ersättning eller så kan vi utfärda en full återbetalning. För information om hur du returnerar defekta varor, besök vår butikspolicy.
Kan beställningar annulleras?
Du kan ändra eller avbryta din beställning inom 2 timmar.